Snabb lördagsmiddag

 Idag har vi jobbat hela dagen här hemma. Vi har bytt ut alla innerdörrar. Väldigt skönt att det äntligen blev klart. När vi var klara tog jag och yngste sonen ett kvällsdopp i poolen, innan det var dags att laga mat. Som vanligt nu på semestern blir middagen ganska sen, typ 20.30...
En snabb och enkel middag gjorde jag på kryddiga korvar och risonisallad. 
Först kokade jag risoni, sen blandade jag ihop följande grönsaker till en sallad:
  • Isbergssallad 
  • Vitkål
  • Kvisttomater
  • Vattenmelon
  • Mango (fryst går jättebra)
  • Avokado
  • Riven ost
  • Cashewnötter
Efter att ha hällt av risonin blandade jag i lite olivolja, créme fraiche och salladskrydda och rörde ihop.
 
 
Korvarna skar jag lite snitt i så blir de snyggare när man grillar dem.
 
 
Klart att äta!
 
 
#1 - - Anonym:

Ser gott ut!