Snabba hamburgare

Sonen ska sälja BBQ marinad och sås för sitt hockeylag. Det passar ju bra nu när det varit så soligt och fint så man blir sugen på att grilla. Tänkte att det vore bra att testa såserna innan han börjar sälja, så man vet om det är gott. Därför blev det hamburgare till middag ikväll.
 
 
Jag köpte grovmalen högrevsfärs eftersom jag tycker det har en godare smak än vanlig köttfärs. 
Drygt 800 gram räckte till 6 st hamburgare. Tryckte ut dem med hjälp av en hamburgerpress, sen penslade jag på marinaden innan jag stekte dem i en stekpanna. (Har inte fått fram grillen än...)
Jag rörde ihop en Cole Slaw med créme fraiche, lite majonäs, stark senap, ingefära, farinsocker och salt o peppar. I röran tillsatte jag fint skuren vitkål och 2 rivna morötter. 
Till burgarna hade jag ost, sallad, tomat, majonäs, ketchup och Sweet n'Smokey Sauce.
Super gott tyckte hela familjen!